Netwerk uitval bij contact center

Bij een organisatie valt het netwerk uit. Ondanks dat het bedrijf een twin datacenter oplossing heeft voor haar contact center gedeelte, blijkt dat het netwerk buiten het pand niet volledig dubbel is uitgevoerd.

Uitwijken naar vervangende werkplekken

De organisatie wijkt uit naar de vervangende werkplekken van COIN, waarbij ook de telefoonlijnen van het kantoor en het contact center worden doorgeschakeld, zodat zij binnen 1,5 uur weer operationeel zijn en bereikbaar voor klanten.

Heeft u al contact center uw kritische bedrijfsprocessen in kaart gebracht? Een Business impact analyse geeft u inzicht. Zo kunt u vervolgens bepalen welke processen met welke medewerkers cruciaal zijn voor de continuïteit van uw dienstverlening.

Uitwijk locatie stand-by voor Contact center

De Contact Center agents kunnen op de COIN uitwijk locatie hun werkzaamheden voortzetten, omdat Telecom-by-Pass van COIN is geactiveerd. Hiermee zijn de call center routering naar de juiste skills en meldteksten weer beschikbaar en hebben de supervisors weer zicht op het wall-board.

Ervaar onze contact center uitwijk locaties

Wij nodigen u graag uit voor een rondleiding op één van onze uitwijklocaties in Nederland of Beglië voor uw contact center.
Plan een vrijblijvende afspraak om uzelf een goed beeld te verschaffen van onze locaties en bijbehorende continuïteit dienstverlening.
Bekijk de uitwijk werkplekken, de crisisruimte en andere faciliteiten welke volledig ingericht zijn en stand-by staan voor een uitwijk na een calamiteit of BCM test.

Bel +31 88 26 46 000 of mail naar info@coinbv.nl. U mag ook het contactformulier invullen op onze contact pagina. Dan nemen wij na ontvangst contact met u op voor het plannen van de rondleiding.