• Flexibele en schaalbare contact center oplossingen

    Turn-key contact center COIN

COIN’s veilige flexibele schil voor contact centers

Heeft uw contact center te maken met pieken in het aanbod van (telefoon)verkeer? En wordt u daardoor geconfronteerd met een wisselend aantal benodigde werkplekken voor uw agents?? Bent u structureel te groot behuisd of heeft u juist te weinig ruimte voor al uw medewerkers tijdens pieken in het personeelsbestand?

Ervaar de voordelen

Heeft u behoefte aan een flexibele en schaalbare contact center oplossing? Maak vrijblijvend een afspraak.

COIN turn-key Contact Center

COIN flexibiliseert uw contact center door de flexibele inzet van het COIN turn-key Contact Center en verzekert continuïteit in de bedrijfsvoering. Uw eigen volledig ingericht contact center in één van onze kantoren dat u kunt inzetten wanneer het u uitkomt. Bijvoorbeeld in geval van piekbelasting, tijdens een verbouwing of renovatie of bij een calamiteit waardoor u tijdelijk niet over de eigen werkplekken kunt beschikken.

Wat doet COIN?

COIN levert al ruim zeventien jaar uitwijkoplossingen en flexibel inzetbare turn-key werkplekken voor haar klanten uit vele uiteenlopende branches. Onder onze opdrachtgevers bevinden zich financiële instellingen, toezichthouders, logistieke organisaties en medische instellingen en bedrijven. Voor deze organisaties managen wij hun piekbelasting op kantoor én garanderen wij hun continuïteit in geval van brand of een andere calamiteit. Onze locaties zijn veilig, 24/7 toegankelijk en volledig ingericht volgens de laatste inzichten op facilitair gebied.

Waarom met COIN in zee?

Onze klanten geven onderstaande redenen als belangrijkste overwegingen om bij piekbelasting in hun contact center gebruik te maken van de faciliteiten van COIN:

  • Aanwezige faciliteiten in de COIN Contact Center locatie
  • Kennis en expertise ter plekke aanwezig m.b.t. IT/Telecom (helpdesk)
  • Flexibiliteit van COIN
  • Contact Center medewerkers hoeven niet thuis te gaan werken, dus ook geen investering in extra apparatuur voor thuiswerkplekken
  • Directe aansturing op de werkvloer
  • Betrokkenheid van medewerkers
  • Gegarandeerde veiligheid (informatiebeveiliging) en vertrouwelijkheid van de gesprekken
  • Uitdragen van één verhaal en kennisoverdracht
  • Kostenbesparing t.o.v. aanhouden onderbezette werkplekken op de eigen locaties en de mogelijkheid tot het huren van een kleinere eigen kantoorlocatie.

Met welke oplossingen kunnen wij u helpen?

COIN kan feitelijk aansluiten op elke bestaande telefonie-oplossing. Het maakt niet uit of u een klassieke telefooncentrale in uw gebouw heeft staan of dat u werkt met een VOIP-datacenteroplossing. Hieronder volgt een aantal oplossingen die wij nu concreet aan klanten leveren:

Onze VoIP-telefoons worden via internet of VPN-verbinding gekoppeld aan de VoIP-oplossing van de klant. Dit kan zowel een datacenter- of een cloudoplossing zijn. De workflow van de klant is daarmee honderd procent gelijk aan die in het eigen kantoor.

Op COIN desktops draait het meest recente OS, momenteel Windows 10. Dit kan ook de virtuele computer van de klant zijn. Via USB-headsets en de gewenste software (bijvoorbeeld Skype) kan dan worden gebeld.

COIN bouwt de telefoonoplossing van de klant geheel of gedeeltelijk na. Als het pand (tijdelijk) niet meer beschikbaar is en daarmee dus het telefonieplatform van de klant, dan worden alle telefoonnummers doorgeschakeld en is de klant gewoon bereikbaar: bij COIN.

Onze telefoonoplossingen kunnen zijn:

  • Call centers faciliteren, groot of klein. Oplossingen als wachtrijen, bandjes, voice logging, wrap-up, ze zijn allemaal mogelijk.
  • Hiermee kunnen volledige contact centers bij ons werken, maar ook hele afdelingen of desgewenst onderdelen daarvan.
  • Uw medewerkers zijn bereikbaar op hun eigen extensie.
  • Afdelingen zijn bereikbaar op hun eigen groepsnummer.
  • Ook worden alle 0800-, 0900- en 088-nummers ondersteund.

Hybride oplossingen zijn natuurlijk eveneens mogelijk.

Op ieder gewenst moment

We bereiden bij COIN de technische oplossing die u nodig heeft, zo voor dat u op ieder gewenst moment het externe contact center in gebruik kunt nemen. U hoeft de ruimte alleen nog maar te reserveren via uw contactpersoon bij COIN.

Wilt u nadere informatie?

Mogelijk heeft u nog vragen over COIN turn-key Contact Center, de veilige flexibele schil voor contact centers. Neem dan contact met ons op. En wilt u een rondleiding door één van onze locaties, dan bent u natuurlijk ook van harte welkom. Want bij COIN helpen we u graag!

Contact