COIN lanceert het flexibele turn-key Contact Center

COIN levert al ruim zeventien jaar uitwijkoplossingen en flexibel inzetbare turn-key werkplekken voor haar klanten uit vele uiteenlopende branches waaronder contact centers. Vanuit deze jarenlange ervaring heeft COIN een nieuwe dienst ontwikkeld specifiek voor contact centers.

COIN flexibiliseert uw contact center door de inzet van het COIN turn-key Contact Center en verzekert continuïteit in de bedrijfsvoering. Uw eigen volledig ingericht contact center in één van onze kantoren dat u kunt inzetten wanneer het u uitkomt. Bijvoorbeeld in geval van piekbelasting, tijdens een verbouwing of renovatie of bij een calamiteit.

Technisch kunnen we aansluiten op elke bestaande telefonie-oplossing. Het maakt niet uit of u een klassieke telefooncentrale in uw gebouw heeft staan of dat u werkt met een VOIP-datacenteroplossing.

  • COIN Contact Center oplossing

De alles-in-een oplossing

  • Alle contact center faciliteiten aanwezig
  • Snelle implementatie
  • Bewezen 24/7 beschikbaarheid
  • Veilig en flexibel
  • Kostenbesparend

Wilt u meer weten over het COIN turn-key Contact Center? Maak vrijblijvend een afspraak en ervaar wat wij voor u kunnen betekenen. Bel +31 (0)88 26 46 000 of mail naar info@coinbv.nl.