COIN - Telefonie uitwijk

 

Wanneer het contact met uw klanten normaal gesproken telefonisch verloopt, dan is het essentieel om na een calamiteit snel bereikbaar te zijn op uw eigen telefoonnummers. Telefonie uitwijk is vrijwel altijd prioriteit nummer 1 na een calamiteit, want telefonische onbereikbaarheid leidt al snel tot imago- en/of financiële schade.

Binnen het COIN concept kunt u gebruikmaken van het COIN Telecom-By-Pass (TBP) platform. TBP functioneert platform-onafhankelijk en is daarom geschikt voor elke type PBX of VoIP-server. Het COIN TBP platform is ook inzetbaar als uw bedrijfspand toegankelijk blijft en alleen uw telefooncentrale uitvalt.

Daarnaast is er het COIN Groep Informatie Systeem. Onmisbaar bij een calamiteit, omdat u met één druk op de knop alle betrokken partijen kunt informeren en aansturen.

COIN-infographic-telefonieuitwijk

COIN kiest voor duurzame IGEL werkplekoplossing

Onze uitwijkwerkplekken zijn compleet ingericht en staan 24/7 klaar voor onze klanten die te maken krijgen met een calamiteit en moeten uitwijken. Op de werkplekken gebruiken wij Thin Clients. Aangezien onze apparatuur niet dagelijks en intensief gebruikt wordt, zijn we op zoek gegaan naar een duurzame oplossing om de levensduur te verlengen. Zonder in te boeten op veiligheid en betrouwbaarheid. Die oplossing vonden we bij IGEL.

Lees meer...

Crisiscommunicatie tips & tricks

Als je bedrijf getroffen wordt door een crisis dan wil je er natuurlijk alles aan doen om deze zo snel mogelijk het hoofd te bieden. Maar hoe ga je als organisatie om met communicatie tijdens een crisis? Wat vertel je en hoe pak je dat aan? Tijdens een crisis ligt je bedrijf onder een vergrootglas, communicatie is dan ook essentieel.

Lees meer...

Business Continuity Awareness week 2018

Van 14 mei t/m 18 mei is het business continuity awareness week (BCAW). Een jaarlijks terugkerend wereldwijd evenement om awareness te creëren en te stimuleren voor het belang van business continuity.

Lees meer...

 

Logo ZakenvriendVan KWF